Posilovací expandér je cvičební pomůcka, která by neměla chybět v žádné výbavě sportovce. Ať už cvičíte 1x nebo 4x v týdnu tuto pomůcku oceníte. Nemáte-li čas pravidelně docházet do posilovny a doma se nenachází prostor pro umístění posilovacího přístroje, uvítáte nejen skladnost posilovacího expandéru, ale především cenovou dostupnost. Za málo peněz – hodně muziky.

Jak posilovací expandér funguje?

Tuto cvičební pomůcku je možné využívat pro cvičení doma, ale i v přírodě nebo na chalupě o víkendu. Kamkoliv se vydáte, lze jej přibalit sebou. Zátěž rozeznáváme pomocí barev posilovací gumy. Posilovací gumy jsou barevně rozlišeny, startovní žlutá odpovídající posilování s 5 kilogramy, pokračuje červená 7,5 kilogramů, modrá 10 kilogramů, zelená 12,5 kilogramů a konče černá s váhou 15 kilogramů. Zátěž vybíráme nejen dle pokročilosti cvičení, ale i přizpůsobení se tréninku. Jednotlivé posilovací gumy můžete kombinovat a vytvořit si tak zatížení až 50 kilogramů.

posilovaci-expander-new2
Posilovací expandér pro začátečníky i pokročilé

Je úplně jedno, zda už máte něco odcvičeno nebo teprve začínáte. Posilovací expandér pomáhá s procvičováním rovnováhy, posilováním, trénováním rychlosti. Využíván je nejen sportovci, ale i pro kondiční trénink. Ocení jej muži i ženy při formování postavy. Vhodný je pro všechny věkové skupiny. Dříve se tato pomůcka hojně využívala za účelem rehabilitace. Díky možnosti nastavit odpor gumy si vyberete zátěž, která přesně vám vyhovuje. Intenzita tréninku se dá různě měnit a tím procvičit všechny svalové skupiny. Hlavu si nemusíte lámat ani tím, že nebudete vědět, co s posilovacím expandérem dělat.

expander-dvere

Jak s posilovacím expandérem cvičit?

Potřebnou motivaci i cviky naleznete ve videích. Pestrá škála cviků a tréninků zajistí šokování svalových vláken v těle, což má pozitivní dopad na efektivní výsledky ať už z pohledu redukce tělesného tuku nebo budování svalové hmoty. Mnoho začínajících sportovců dělá tu chybu, že zatěžuje svaly pouze jednostranně. Tím roste i možnost zranění a svalová disproporce. Při použití posilovacího expandéru je možné cvičit cviky tlakové i tahové, čímž nedochází k jednostranné zátěži. Díky pravidelnému cvičení a zapojování svalů předcházíme zranění a bolesti zad i kloubů. Skrze pestrosti cviků on-line zapojíte efektivně všechny svalové skupiny. Vždy je vhodné zaměřit se postupně na celé tělo.

Pokud se chcete dozvědět více o posilovacím expandéru, navštivte www.healthlife.cz

Comment(0)