- Komerční sdělení -zeny
Móda a StylProč tolik utrácíme za drahé kabelky?

Proč tolik utrácíme za drahé kabelky?

-

- Komerční sdělení -aktuality

Proč jsou některé ženy ochotné jíst celý měsíc k večeři chleba se sýrem, jen aby si mohly dovolit novou kabelku? Luxusní tašky všech možných i nemožných značek jsou v 21. století nutností nejen pro modelky a celebrity, ale pro každou běžnou ženu. To prostě jednoho dne přijde do módy kabelka Guess, tak ji musíme všechny mít. O rok později je to zase Míša Kors a teď se nám rozmáhají OBags (jenom za dva tisíce, no nekupte to). Ale proč?

Ženy jsou schopné za nákup kabelky přes rameno utratit víc než za dovolenou a obvykle chtějí, aby to všichni okolo věděli. Kabelku si vyfotí na Instagram a značkou se viditelně chlubí.

Jedno možné vysvětlení zní, že je to kvůli změnám v rovnoprávnosti obou pohlaví. Před dvěma sty lety byla role ženy jasná: starat se o domácnost. Jenže jak začaly ženy postupně opouštět domov, vydávat se ven za prací i zábavou, kabelky se staly dobrým způsobem, jak si s sebou neustále nosit veškeré nezbytnosti.

Moderní kabelky se vyvinuly z kufrů, toaletních kufříků, boxů na boty a klobouky. Však většina firem vyrábějících nejluxusnější kabelky (Louis Vuitton, Gucci, Prada a Hermes) vznikla na konci 19. a počátkem 20. století, kdy se začalo rozšiřovat cestování.

kabelka-červená

Kupujeme si kabelky, abychom ochránily vztah

Jeden průzkum z roku 2013 zase tvrdí, že si ženy kupují drahé kabelky a boty proto, aby daly najevo ostatním ženám, že jejich muž patří jen jim. Průměrná americká žena si podle výzkumu koupí tři nové kabelky ročně (taky jste čekaly víc?) a je to prý vlastně chytré, protože si tím chrání manžela.

Výzkum prokázal, že když žena uvidí jinou ženu s drahou kabelkou, okamžitě si o ní pomyslí, že je určitě vdaná a má bohatého manžela. Dostáváme se tu opět k otázkám rovnoprávnosti a feminismu, protože proč by si žena na drahé věci nemohla vydělávat sama? Každopádně aspoň už je nám to jasnější. Muže by daleko víc zaujalo, kdybychom si za dva tisíce pořídily erotické prádlo. Ale to my ne. My ty peníze musíme utratit za kabelky, abychom udělaly dojem na ostatní ženy. V tom to tedy je. Napadlo vás to někdy?

Dělají nás drahé kabelky šťastnější?

Drahé kabelky většinou dosahují tak vysoké kvality, za kterou si zaplatíte. Jenže za rok už trendy stejně volí koupit si jinou. Každopádně každý člověk má nějaké hobby, něco, za co je schopný zbytečně utrácet. Však muži mají také své libůstky.

Faktem zůstává, že nákup luxusních věcí nás prý dělá šťastnější. Tvrdí to opět jeden výzkum z roku 2014. Věříte tomu, nebo zastáváte „zastaralý“ názor, že věci nás udělají šťastné jen krátkodobě?

A jen tak pro ospravedlnění, nejde jen o kabelky. Některé ženy jsou schopné si za nehorázné peníze koupit třeba plesové šaty. Jiné jsou zatížené na boty nebo na šperky. Jak již bylo řečeno, každý máme něco. Móda se každým rokem mění, takže to v tomhle nemáme vůbec snadné.

Mohlo by se vám líbit

Jak má vypadat péče o koženou peněženku?

Starat se o koženou peněženku není jen o povinnost, ale také způsob, jak si udržet stylový a elegantní doplněk,...

Zvyšuj svou úroveň a ber lepší bonusy s levelovacím systémem Forbescasino.cz!

Další unikátní bonusy přicházejí do Forbescasino.cz! Už nyní můžeš využívat náš zbrusu nový levelovací systém a stát se hvězdou...
- Komerční sdělení -zpravy

Sbírka potravin na Rohlíku: S podporou zákazníků už Rohlik.cz poslal 1,6 milionu

Rohlik.cz, největší český online prodejce potravin, hlásí úspěšné výsledky nedávno konané Sbírky potravin. Ta se stala významnou pomocí pro...

Už jste četli?

Jak má vypadat péče o koženou peněženku?

Starat se o koženou peněženku není jen o povinnost,...

Zvyšuj svou úroveň a ber lepší bonusy s levelovacím systémem Forbescasino.cz!

Další unikátní bonusy přicházejí do Forbescasino.cz! Už nyní můžeš...
- Komerční sdělení -zpravy

Mohlo by se vám líbitNebo ne?
Redakce doporučuje