Snem mnoha mužů, ale i žen trávících mnoho hodin v posilovně, jsou především krásně vyrýsované svaly. Právě těch se dá velmi jednoduše dosáhnout pomocí gainerů. Co to vlastně je? Gainery jsou doplňky stravy s vysokým obsahem sacharidů a bílkovin. Jejich hlavním cílem je dodat vašemu tělu ihned po tréninku dostatečné množství živin a tím nastartovat růst svalů. Gainery vám tedy pomohou vytěžit z každého tréninku mnohem více užitku.

Efektivní cvičení

Gainery si můžete pořídit například na speciálním internetovém obchodě My body store, který se zabývá prodejem zdravé a sportovní výživy. Právě zde si můžete vybrat z bohatého množství nejrůznějších forem gainerů. Základní dávkování tohoto doplňku stravy je jednodušší než facka. Doporučená jedna dávka by se měla vzít cca 10 minut po cvičení. Rozhodně se nedoporučuje ji vypít na ex, ale postupně, například po 30 minutách. Podrobné rady, ohledně dávkování se můžete dočíst na mnoha internetových článcích či v příbalových letácích.

Proč brát gainer?

Gainer se bere především kvůli podpoře růstu svalové hmoty. Existuje ovšem přímá úměrnost mezi potřebou růstu svalové hmoty a dávkou gaineru. Pokud toužíte po velkém růstu svalové hmoty, můžete brát maximálně 3 dávky gaineru denně. Doporučuje se brát gainer vždy na prázdný žaludek a to buď mezi jídly, nebo po tréninku. Velkou výhodou je, že gainery můžete kombinovat s jinými doplňky stravy, například s proteiny, aminokyselinami, anabolizmy i carnitiny.

Který je nejlepší gainer? To je opravdu velmi těžké říct. Každému může vyhovovat jiný produkt. Není proto od věci poradit se před začátkem užívání gaineru s odborníky. Právě ti vám mohou vysvětlit klady a zápory jednotlivých gainerů a nasměrovat vás tím správným směrem.

Comment(0)