Praha nabízí nespočet možností, kde uspořádat obchodní večeři, seminář, prezentaci či networkingovou akci. Při výběru místa byste měli mít jasno, pro koho je akce určena, jakou očekáváte průměrnou návštěvnost a zda budete mít v rámci programu speciální požadavky. Významným ukazatelem toho, že restaurace má s pořádáním akcí zkušenosti, je portfolio klientů.

Největší zájem o firemní akce je zpravidla v prosinci před vánočními svátky. Místa bývají rezervována i několik měsíců dopředu. V období letních měsíců je nabídka vhodných míst mnohem větší, zájem je pochopitelně o místa s letními terasami a zahrádkami. Pokud hledáte příjemné místo, které splňuje podmínku letní terasy, naším tipem je Restaurant & Bar Aliter. Restaurace se nachází v centru Prahy v Soukenické ulici, avšak její situování do vnitrobloku zaručuje klid od aut i všudypřítomných turistů.

Ačkoli restaurace byla otevřena v roce 2013, tedy poměrně nedávno, má za sebou již řadu uspořádaných akcí. Proběhla zde módní přehlídka, akce společností Becherovka či BMV ČR, v červnu se v restauraci uskutečnila mezinárodní networkingová událost organizovaná Internations Prague. „Krásný prostor, výborný zákaznický servis a skvělá kuchyně. Co víc event koordinátor potřebuje?“ uvedla organizátorka setkání Internations Jana Kolaříková. Posledním příspěvkem do portfolia akcí pořádaných v restaurantu Aliter je setkání Business Woman, které zorganizovala Česko-hispánská obchodní komora. Akce se skládala z několika částí – prezentace, networkingu a samozřejmě samotné večeře.

Moderní a designový interiér zaručuje pohodlí, dostatek světla, samozřejmostí je bezbariérový přístup, flexibilita při uspořádání stolů a dekorací či menu dle přání klientů. Restaurace nabízí nejnovější technické zázemí včetně projektoru, LCD monitoru a v případě zájmu i profesionální ozvučení. Celková kapacita restaurace je kolem sto dvaceti míst včetně terasy.

 

Comment(0)