Před pěti lety jsem začal podnikat v oblasti pohostinství, respektive jsem si otevřel kavárnu, která chtěla svým zákazníkům nabízet více než jen dobrou kávu a dort. Snažil jsem se vytvořit koncept, který by přitáhl zákazníka k našim dveřím tak, aby do nich v tom nejlepším možném případě, vešel v budoucnu ještě několikrát. Domnívám se, že se mi můj záměr vydařil, avšak jsem i přes své ekonomické vzdělání při své podnikání zapomněl, na jeden významný pilíř marketingového mixu, kterým je reklama. Významný branding je totiž nadmíru důležitý a tak jsem se rozhodl, že po pěti letech podnikání svému konceptu přilepším tak, že si nechám vytvořit poutavé reklamní předměty, které povědomí o naší značce rozhodně zvednout. A také, že ano.
Reklamní předměty zbožňují jak mí zákazníci, tak i obchodní partneři
V podnikání je velmi důležité zvedat povědomí o svém podniku nejen u nerozhodných zákazníků, kteří mají v dnešní době na výběr z celé řady různých obchodů a kávu si mohou zakoupit i ve svém oblíbeném potravinovém řetězci, nýbrž je velmi podstatné svou značku budovat i u svých obchodních partnerů, bez kterých by podnik sám o sobě rovněž nemohl fungovat. Tudíž jsem se rozhodl, že reklamními propiskami, které se staly mým prvním reklamním počinem, odměním nejen své potencionální zákazníky, nýbrž i obchodní partnery, jejichž služeb si vážím. A skutečně to zafungovalo. Lepší komunikace, vstřícnější přístup a někdy i výhodné akce na dodávky surovin. Co více si jen mohu přát. Reklamní předměty tak sklízí opravdu velký úspěch.
Široká nabídka reklamních předmětů mě nadchla
Musím uznat, že jsem narazil na firmu, která reklamní předměty opravdu nešidí a má mi skutečně, co nabídnout. Její široká nabídka mě doslova nadchla. Zrovna nedávno jsem si tak nechávala natisknout hrnky a přívěsky na klíče s mým logem. Přemýšlím rovněž i o tom, že si nechám zhotovit i pár flash disků a odměním s nimi své zaměstnance, bez kterých bych dnes rozhodně nebyl tam, kde jsem. Každému ze svých známých, kteří mají dostatek odvahy na to, aby se pustili do podnikání tak radím, ať své peníze investují i do reklamní politiky, jelikož se jim tato investice rozhodně vrátí.