Protože se reklamní předměty stávají podstatnou součástí marketingových strategií, je třeba být při jejich výběru nápaditější, než tomu bylo před zhruba deseti, patnácti lety. Novináře už neuchvátíte propiskami levné provenience, ti potřebují sofistikovanější kancelářské potřeby jako flash disky a podobné elektronické součásti jejich práce. Vymýšlení co nejnápaditějších předmětů pro zákazníky málokdy zůstává na bedrech asistentů. Dnes se svým plánem oslovíte reklamní studio, jeho zaměstnanci se dokážou popasovat s návrhem loga, webových stránek, vizitek i diářů v jednotném duchu.
Propagace bez potisku je často účinnější než nepraktické dárky
Reklamní předměty, jež mají nenásilnou formou sloužit ke zviditelňování jména firmy, mají mít jednotného ducha. Kompaktní strategie je snáze zapamatovatelná, pokud se používá stejný font písma, podobné barvy a logo v nezměněných podobách. Jedině tak se dovede jméno vaší společnosti vrýt do paměti zákazníkům, partnerům. Vždyť představte si, že významného manažera obdarujete levným tričkem s logem vaší firmy a vtipným obrázkem. Myslíte si, že tričko neskončí mezi oděvy na chalupu, v nejhorším případě jako hadr na boty? Obdarujte strategického partnera sadou dražších per či golfovými holemi, uvidíte, že zabodujete.
Nehodí se vám potisknout reklamní předměty vaším logem? Pak si objednejte mezi tisícovkami produktů, jež jsou k dispozici. Záleží pouze na vaší volbě, zda je necháte potisknout anebo ne. Když totiž obdarujte své zaměstnankyně potřebnými a praktickými dárky do domácnosti, zabodujete u nich více, než když jim dáte nicneříkající plakáty či psací potřeby. Rezonujte potřeby svých pracovníků či klientů a zohledněte je do výběru reklamních předmětů.