Francouzské pekařství PAUL konečně znovu otevřelo všechny své pražské pobočky, kromě letiště. „Prioritou je samozřejmě zdraví našich zákazníků i zaměstnanců, proto dbáme na zvýšená hygienická opatření i organizaci prodeje. Samozřejmostí jsou ochranné pomůcky, bezpečný odstup, pravidelná desinfekce. Upřednostňujeme bezkontaktní platby,“ říká ředitel pekařství Filip Kubernat. Několikrát denně se peče čerstvý chléb a bagety, připravují se sendviče, zákusky a zákazníci nepřijdou ani o své oblíbené croissanty či makronky.
Zákazníky čekají novinky
Doby, kdy nebyl možný provoz, využila společnost mimo jiné k renovaci jedné z nejnavštěvovanějších poboček u Anděla, která získala moderní a uvolněný styl. PAUL posílil i svůj e-shop a spojil se se službou Wolt a spolupráci podpořil i mimořádnou nabídkou. Každý nový uživatel nyní získá voucher na nákup v pekařství PAUL v hodnotě 150 Kč. „Wolt jsme si zvolili proto, že je nám blízká jejich firemní kultura a na tuto aplikaci jsme měli i pozitivní doporučení přímo od našich zákazníků. Právě jejich zkušenosti jsou pro nás velmi cenné,“ upozorňuje Filip Kubernat.
Makronky jsou TOP!
Sortiment na e-shopu byl upraven dle možností přípravy a potřeb zákazníků. Zatímco dříve byly mezi zákazníky především firmy, objednávající catering na porady a podobně, nyní cílí pekařství PAUL více na B2C segment. Pozvolna roste poptávka a počet zákazníků e-shopu, za uplynulý měsíc se jedná přibližně o 10%. „Zpřístupnili jsme PAUL eshop našim věrným zákazníkům. Takže již neslouží pouze na zajištění stylového pohoštění na firemní porady, ale roste nám počet soukromých objednávek obědů, odpoledních dezertů s kávou, francouzského pečiva. Pro mě překvapivé bylo, že zhruba třetina objednávek obsahovala nějaké balení makronek a některé objednávky pouze makronky. Jako znalec našich produktů to ale chápu, naše makronky z mandlové mouky jsou těžce návykové,“ usmívá se Filip Kubernat.