- Komerční sdělení -zeny
ZajímavostiReklamní předměty s potiskem jako efektivní nástroj pro budování...

Reklamní předměty s potiskem jako efektivní nástroj pro budování značky 

-

- Komerční sdělení -aktuality

Aby se podnikatelský subjekt dostal do povědomí široké veřejnosti, musí často využívat specifické nástroje marketinku a propagace, které nemusí přímo souviset s jeho výrobním programem nebo službami, které poskytuje.

Jedním z takových nástrojů jsou reklamní předměty, jež obvykle obsahují logo společnosti, která jimi obdarovává své klienty. Právě rozšíření loga na různých předmětech denní potřeby může pomoci s budováním značky a renomé firmy, je ovšem vhodné zvolit takový typ reklamních předmětů, který má opravdu daný efekt.

Druhy reklamních předmětů

Jako reklamní či propagační předmět mže sloužit prakticky jakýkoliv předmět, který umožňuje nanesení loga nebo krátkého textu (třeba motta společnosti). V současné době je k dispozici celé spektrum takovýchto předmětů a vyznačují se několika specifickými charakteristikami.

Patří mezi ně především poměrně nízký náklad na pořízení jednoho kusu, možnost masové výroby a funkčnost či praktičnost. Reklamní předměty s potiskem mohou být drobného charakteru, tedy takové, které si klient může s sebou vzít a používat je ke specifickým účelům, nebo větší s konkrétním využitím.

Předměty se vyrábí z různých materiálů a v různé kvalitě, obvykle hodně záleží na tom, jaké praktické využití mají.

Jaké reklamní předměty je možné aktuálně pořídit

Většina firem, které zvolí reklamní a propagační předměty jako jeden z nástrojů marketingu, začíná zpravidla s drobnými jednoduchými předměty s krátkou životností a poměrně nízkými náklady.

Zdroj: Vytvorsipotisk.cz

V úvodních fázích je tak největší zaměření na propisky, bloky, klíčenky, otvíráky či kalendáře, což jsou v podstatě propagační předměty, tedy předměty sloužící k rozšíření povědomí o firmě. Obvykle se jedná o zboží krátkodobé spotřeby, které je často určeno také pro obdarovávání interní, tedy pro zaměstnance.

Do stejné kategorie pak patří reklamní předměty, které lze konzumovat – obvykle se jedná o pochutinu nebo nápoj, který má obal upravený tak, aby obsahoval logo či text propagované společnosti.

Náročnější reklamní předměty pak mají delší životnost a používají se pro obdarovávání zaměstnanců při zvláštních příležitostech a klientů s větším významem.

Do této kategorie se pak řadí hrnky všeho druhu nebo jiné nádoby (například na vodu, skleničky apod.), nádobí, deštníky, tašky, ručníky, ale třeba také víno či kosmetika.

Podle čeho vybírat reklamní a propagační předměty

Při výběru reklamních a propagačních předmětů je vhodné se ideálně zamyslet, jaký je jejich účel a pro jakou cílovou skupinu jsou určeny. Zatímco většinu klasických propagačních předmětů využijí v podstatě všichni, reklamní předměty bývají výrazně cíleny.

Zdroj: Vytvorsipotisk.cz

Chcete-li vaší značce vybudovat jméno a dostat ji do povědomí velké skupiny demograficky nevyhraněné lidí, je vhodné se zaměřit na propagační předměty s delší životností, jako jsou propisky, klíčenky nebo třeba látkové tašky, vše ideálně s jasně čitelným potiskem, logem či dodatečnými informacemi.

Jako poděkování klientům či zaměstnancům za loajalitu můžete volit reklamní předměty, které neobsahují zásadní odkaz na společnost, stačí menší logo nebo marketingový vizuál.

Mohlo by se vám líbit

Nejkrásnější destinace pro romantickou dovolenou ve dvou

Plánování romantické dovolené je vždy vzrušující území plné očekávání a snů. Je to příležitost uniknout každodenní rutině a strávit...

Vánoční strom splnil přání 401 dětí samoživitelů

Spoustu úsměvů i dojatých tváří maminek, které jsou na výchovu svých dětí samy, přinesl charitativní projekt Vánoční strom splněných...
- Komerční sdělení -zpravy

Na co nezapomenout před odjezdem na dovolenou? Praktické tipy, jak se vyhnout stresu

Plánujete dovolenou a nemůžete se dočkat, až vypnete od každodenních povinností? I když se den odjezdu může zdát vzdálený,...

Už jste četli?

Nejkrásnější destinace pro romantickou dovolenou ve dvou

Plánování romantické dovolené je vždy vzrušující území plné očekávání...

Vánoční strom splnil přání 401 dětí samoživitelů

Spoustu úsměvů i dojatých tváří maminek, které jsou na...
- Komerční sdělení -zpravy

Mohlo by se vám líbitNebo ne?
Redakce doporučuje